(( دنيا النجوم ))
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا بك فى منتديات دنيا النجوم مطلوب مشرفين

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

10 طرق لتطفيش الزوجة

2 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

110 طرق لتطفيش الزوجة Empty 10 طرق لتطفيش الزوجة الأربعاء أكتوبر 17, 2007 4:06 pm

كرماتشى

نجم
نجم

عزيزى الشاب إذا كنت متزوجاً حديثاً وشعرت بأنك استعجلت فى زواجك أو انضحك عليك من أهل عروستك وعاوز تسيبها أو تخلع منها من غير ما تدبس فى مصاريف جديدة ليس أمامك سوى طريقة التزهيق والتطفيش التى يمكن لك ممارستها مع زوجتك حتى تسلم هى لك وتطالبك بحريتها دون التقيد بأى التزامات ماليه .
وهاهى 10 طرق سلمية وبسيطة وغير مكلفة يمكنك استخدامها لكى تعكنن على مراتك :
1- اصحى يوم جمعه بهمة ونشاط وجهز الافطار لزوجتك بس متنساش انك تستخدم 15 طبق
وأكبركمية من الملاعق والشوك و5 حلل من اللى عندكم فى المطبخ و10 كوبيات لاعداد طبق بيض وسندوتش جبنة ... بس متنساش تراعى ترك آثار السمنة أو الزيت على الارض مع ترك باب الثلاجة مفتوح وقشر البيض فى الحوض .
2 - اذا كنت بتتفرج على التليفزيون وهى عاوزه تغير القناة قولها معلش الحلقة دى مهمة أوى وأحد أصدقائى شافها على قناة فضائية وقالى ان الحلقة دى بالمسلسل كله ولو كنت بتتفرج على متش كورة هيبقى الموضوع أسهل كل ماحد من اللاعبين من أى فريق يمسك الكورة قولها معلش ثوانى انا حاسس ان الكوره دى جون حتى لو كان حارس المرمى ماسك الكورة والماتش واقف لان فى واحد مصاب .... ملاحظة "أغلب النساء ثقافتها الكرويه ضعيفة ".
3 - فى الصباح وأنت ذاهب لعملك وهى نائمة تعمد اسقاط أى شىء ثقيل أو خبط فى الباب بصوت عالى علشان تصحيها هى كمان ..اشمعنى انت تصحى يعنى وهى لأ ؟ ولو حاولت هى الرجوع للنوم مرة أخرى قل لها مادام صحيتى حضرى الفطار بقى .
4 - فى يوم عيد ميلادها زين لها تورتة عيد ميلادها بخمسين شمعة ولو سألتك ليه خمسين رغم أن عندها 15 سنة بس. اتحجج بضعف الانارة فى البيت وانت بتبص على النجفة اللى عندكم اللى فيها 30 لمبة مع ابتسامة صفراء بسيطة وخفيفة .
5 - لو مراتك عامله رجيم اجرى على السوبر ماركت ومحلات الحلويات واملى الثلاجة بالشيكولاته والجاتوهات والبيبسى وأكياس الشيبسى .. ويراعى منك التجول فى الشقة وانت مستمتع بأكل الجاتوه وتلك الملذات امامها .
6 - ماتنساش رايك فى طبيخها ..لو عامله لحمه قولها حلوه اوووووى الفراخ دى .. ولو عامله حله باميه قولها حلوه اوووى الملوخيه دى يا حياتى حاطه عليها ايه ؟ ولو عامله كيكه قولها انا بحب اشرب الشاى مع البسكويت الحلو ده .
7 - لو طلبت منك تنشر الهدوم قولها حاضر مع ابتسامه خفيفه وبعد ماتخلص نشر الهدوم ادخل عليها وقلها انا نازل اجيب الهدوم اللى وقعت منى فى الشارع..ولو سالتك هو ايه اللى وقع ؟ اذكر كل هدومها اللى كانت مغسوله مع فرده شراب من بتوعك علشان متبقاش مقصوده منك .
8 - لو الزوجه قررت مسح ارضيات البيت حاول انك تروح وتيجى على المناطق المبلوله متحجج بانك محتاج بانك تتصل ضرورى بواحد صاحبك مرة ومرة عشان تجيب الجرنال ومفيش مانع انك تقول انك حاسس ان التليفون هيرن كمان شويه .
9 - لو كانت هى مشغوله فى نظافة البيت أو مع الأولادوطلبت منك تغسل كوبايتين الشاى بتوع الصبح الموجودين فى الحوض ارجعلها كمان دقيقه من دخولك وانت ماسك كوبايه من الاتنين وهى مكسورة واسالها فى براءة "ارمى دى فين "؟
10 - وانت قاعد تتفرج على التليفزيون وهى طالع عينها فى تنضيف البيت وبعد ماتخلص وتيجى تقعد تستري جنبك..بصلها وقلها حبيبتى معلش ممكن كوبايه ميه علشان ظهرى بيوجعنى
اتبع تلك ال10 طرق وادعى لى وشوف بيتك هيبقى جنه ولا لأ .

210 طرق لتطفيش الزوجة Empty رد: 10 طرق لتطفيش الزوجة الأربعاء أكتوبر 17, 2007 9:40 pm

al7or al3en

نجم هايولع
نجم هايولع

لا بصراحه يعني انا كتير كتير انبسط بالنصايح هدول المفيدين كتتتتتتتتتتتير
الله يعطيك العافيه ناقصون الشباب ليتعلمو شي زياده

لو طبقت النصايح دول تاني يوم الصبح لو فقت ولقيت مراتك لسا بالبيت ابقا قابلني هههههه

310 طرق لتطفيش الزوجة Empty رد: 10 طرق لتطفيش الزوجة الأربعاء أكتوبر 17, 2007 9:43 pm

al7or al3en

نجم هايولع
نجم هايولع

لا بصراحه يعني انا كتير كتير انبسط بالنصايح هدول المفيدين كتتتتتتتتتتتير
الله يعطيك العافيه ناقصون الشباب ليتعلمو شي زياده

لو طبقت النصايح دول تاني يوم الصبح لو فقت ولقيت مراتك لسا بالبيت ابقا قابلني هههههه

410 طرق لتطفيش الزوجة Empty رد: 10 طرق لتطفيش الزوجة الأحد أكتوبر 21, 2007 2:15 am

كرماتشى

نجم
نجم

مش لما تبقى تيجى مراتى دى وجايز لو جت ياحور هى اللى تطبق النصايح دى فيا ويبقى اللى بنعمله فى الناس هيطلع علينا

510 طرق لتطفيش الزوجة Empty رد: 10 طرق لتطفيش الزوجة الخميس نوفمبر 22, 2007 11:31 pm

al7or al3en

نجم هايولع
نجم هايولع

انت بدكون نسوان تطلع من خرجكون
خليكون تتعلمو كيف تععاملو معنا ههههههههههههه

610 طرق لتطفيش الزوجة Empty رد: 10 طرق لتطفيش الزوجة الجمعة نوفمبر 30, 2007 6:13 pm

كرماتشى

نجم
نجم

بركاتك بقى يا حور علمينا كيفيه التعامل مع البنات والزوجات عشان احنا غلبنا بصراحه نيجى كده ييجو كده

710 طرق لتطفيش الزوجة Empty رد: 10 طرق لتطفيش الزوجة الأحد ديسمبر 02, 2007 3:37 pm

al7or al3en

نجم هايولع
نجم هايولع

والله شو ؟؟ههههههه
يعني العيب منكون مش منا نحنا ناااااااا ههههه
لا والله بس على فكره كل بنت بتفكر شي بس باختصار صعب تفهمو علينا لانو نحنا لما والواحد يحبنا شوي ما منحبو ابدا بس لما يحبنا كتير منحبو شوي ههههه

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]